Papieren bubbelverpakking voor verpakking

• Het beste alternatief voor plastic
• Sterke en veilige oplossing voor uw kwetsbare zendingen
• Hoge productaanpasbaarheid

Vanaf slechts € 40,00 Regular Price € 71,90
Op voorraad
Nog %1 beschikbaar
SKU
NSPB
620 x 420 x 410 mm - NSPB01ITNET
620 x 420 x 410 mm - NSPB02ITNET
* Vraag uw bespòke maat aan of vraag een quote voor een grotere hoeveelheid aan
Amount: 1 Eenheden
Gratis levering vanaf 99€ *
Stk.:
per eenheid
totaal: ex. BTW totaal: incl.BTW
  • Gratis verzending vanaf € 99 *
  • Retourzending binnen 30 dagen

* Raadpleeg onze pagina met het leveringsbeleid. Neem voor vragen contact met ons op.

PRODUCTGEGEVENS

Duurzaamheid wordt steeds belangrijker voor consumenten.Ze willen dat hun bestellingen in perfecte staat aankomen, maar ze willen geen dozen gevuld met plastic of schuim.Uw bedrijf kan aan deze behoefte voldoen, en zich onderscheiden van de concurrentie, door het gebruiken van milieuvriendelijke verpakkingen.Papieren bubbelverpakking is een milieuvriendelijke vervanging voor traditionele bubbelverpakking of een ander type plastic beschermende verpakking omdat het volledig van papier is gemaakt.Het is 100% recyclebaar en beschermt kwetsbare items tijdens het transport.

Geschikt voor:

  • Keramiek en serviesgoed

  • Elektronische goederen

  • Accessoires en sieraden

  • Cosmetische producten

  • Wijnflessen en andere glazen flessen

  • Andere kwetsbare producten

Specificaties

  • Duurzaam papier van 70 g/m2 voor optimale bescherming van uw producten.(Gramsgewicht is het gewicht in gram per vierkante meter.Als algemene regel geldt dat hoe hoger het gramsgewicht, hoe hoger de papierkwaliteit).

  • Afmetingen unit: 600 x 390 mm

  • Eenheden per verpakking: 300 eenheden

  • Palleteenheid: 16 dozen

Bij DS Smith staat duurzaamheid centraal in onze missie

Bij DS Smith zetten we ons in om al onze klanten duurzaamheid te bieden.Voor ons ligt waarde in de balans tussen ons bedrijf, het milieu en onze klanten.

DS Smith is de Europese marktleider op het gebied van duurzame verpakkingsoplossingen.We produceren dozen die na gebruik kunnen worden gerecycled om andere nieuwe dozen te produceren.De herverwerking van papiervezels in onze faciliteiten, die jaarlijks meer dan 5 miljoen ton gerecycled papier verwerken, heeft een totale cyclus van twee weken.

Wilt u een bestelling plaatsen voor grotere hoeveelheden?

Geen probleem!Neem per e-mail contact met ons op via shop.it@dssmith.com

Hoe kunt u uw producten het beste beschermen?

DS Smith Epack biedt een reeks veelzijdige verpakkingsoplossingen om ervoor te zorgen dat onbeschermde leveringen tot het verleden behoren. Samen zorgen ze ervoor dat u veilig, beveiligd en milieuvriendelijk kunt leveren!
Onze trojka van beschermende producten begint met SizzlePak® Versnipperd Papier, een milieuvriendelijke decoratieve filler die voorkomt dat verpakte materialen kunnen verschuiven tijdens het transport, waarbij de filler schokken en trillingen absorbeert om de integriteit van producten te behouden. Het zigzagontwerp vult openingen effectief op en beschermt voorwerpen tegen vocht en beschadiging. Sizzlepack is verkrijgbaar in 13 kleuren, verbetert de uitpakervaring en kan worden aangepast aan uw merk.

Vergelijkbaar met het Sizzlepak is ons assortiment hoogwaardige Tissuepapier, , die geschikt zijn voor verschillende toepassingen en zowel bescherming als esthetische aantrekkingskracht bieden. Deze papieren zijn ideaal voor bedrijven die hun producten willen beschermen zonder in te leveren op esthetiek. Vloeipapier verhoogt effectief de waarde van artikelen, waardoor het een uitstekende keuze is voor verschillende producten zoals kleding of geschenken.
Het laatste stuk van de trojka van beschermende producten is onze Beschermende Papieren Bubbelverpakking, een milieuvriendelijke oplossing ter vermindering van de hoeveelheid plastic verpakkingsmaterialen en om kwetsbare voorwerpen veilig mee te beschermen. Dit product strekt met name tot aanbeveling waar het gaat om de verpakking van keramiek, elektronica, sieraden, cosmetica en meer.

Voeg daar nog onze tape van krafpapier aan toe voor het veilig verzegelen van pakketten en u hebt een complete verpakkingsoplossing in handen die 100% betrouwbaar en milieuvriendelijk is.

Hoe creëert u een unieke uitpakervaring?

Een uitpakervaring kan een boeiende onderneming zijn die begint wanneer uw klant een zorgvuldig samengesteld pakket ontvangt. Het is een onvergetelijk moment, dat het alledaagse in het buitengewone verandert, wat klanten een gevoel van betovering geeft dat nog lang nadat de doos is geopend aanhoudt.

Hoe kan uw bedrijf streven naar dergelijke boeiende uitpakervaringen en een blijvende indruk op zijn klanten maken? Een goed ontworpen uitpakervaring verhoogt de waargenomen waarde van het product, versterkt de merkloyaliteit en gooit hoge ogen op de sociale media. Zo’n ervaring verwekt positieve emoties, prikkelt tot herhaalaankopen en mond-tot-mondreclame en stimuleert uiteindelijk de groei en de klanttevredenheid.

Om al deze redenen biedt DS Smith zijn Sizzlepak-snipperpapier en zijn vloeipapier aan als veelzijdige verpakkingsmaterialen die zowel de bescherming als de presentatie van een verpakking voor als tijdens het uitpakken aanzienlijk kunnen verbeteren. Met zijn gekreukte, accordeonachtige textuur is Sizzlepak ideaal als stootkussenmateriaal voor de demping en bescherming van kwetsbare voorwerpen tijdens het transport. De unieke structuur absorbeert schokken en voorkomt dat gevoelige voorwerpen verschuiven of breken in de doos.

Vloeipapier voegt een vleugje elegantie toe tijdens het uitpakken. Of het nu gaat om levendige kleuren of subtiele pasteltinten, vloeipapier geeft het pakket een element van verfijning en personalisatie, waardoor het visueel aantrekkelijk en onvergetelijk is.

Samen creëren deze twee producten een naadloze mix van esthetiek en functionaliteit, waardoor de algehele presentatie naar een hoger plan wordt getild en tegelijkertijd wordt gegarandeerd dat elk product onbeschadigd aankomt. De verscheidenheid aan beschikbare kleuren stelt uw bedrijf in staat om zijn verpakking af te stemmen op de merkidentiteit, zodat het direct herkenbaar is en uw imago in de ogen van klanten wordt versterkt.

Created by Heipifrom the Noun Project