Black Friday

Het doel van DS Smith ePack is om u te helpen de verwachtingen van de klant te overtreffen met milieuvriendelijke verpakkingen die stevig, stijlvol en duurzaam zijn. Wat uw eisen aan verpakkingen ook zijn, van postbussen tot aangepaste verpakkingen, wij hebben wat u nodig hebt. Onze verpakkingsdozen en versnipperd papier zijn de perfecte keuze voor Black Friday-aankopen en voegen een vleugje klasse toe aan de klantervaring terwijl ze ook de perfecte start zijn van de uitpak-ervaring.

Vind de juiste maat doos

Zoek op interne doosgrootte

Zoeken op

Meting

Productgrootte

  • Bestellingen vanaf 100 eenheden en kwantumkortingen
  • Slechts 5 dagen van bestelling tot levering
  • Grootste assortiment e-commerce verpakkingen
38 producten
Van hoog naar laag sorteren
Tonen als Foto-tabel Lijst
38 producten
Van hoog naar laag sorteren
Tonen als Foto-tabel Lijst

 Waarom is de uitpak-ervaring zo belangrijk?

Bij het uitpakken is het de eerste keer dat een consument uw product aanraakt, dus de presentatie is belangrijk om het tot meer te maken dan alleen het openen van een pakket. Het is uw enige kans om een goede eerste indruk te maken en bij de onthulling moet het uiterlijk van het product de reputatie ervan verbeteren. Goede kwaliteit en stijlvolle verpakkingen representeren uw merk. Het toont zorg, aandacht voor detail en uitmuntendheid en kan u helpen om u te onderscheiden van uw concurrentie. Stelt u zich voor dat u op Black Friday twee vergelijkbare producten bestelt bij verschillende retailers; het ene arriveert in een traditionele, bruine kartonnen doos die is vastgezet met pakkettape en het product verdrinkt in een zee van polystyreen, het andere zit in een op maat gemaakte zwarte verzenddoos, met het product zo gepresenteerd dat u echt even de tijd neemt om het met uw ogen te waarderen voordat u erin duikt. Welke zou u zich herinneren als een ervaring? Welke zou u in gedachten houden als een Black Friday-aankoop en u aanmoedigen om volgend jaar weer bij dezelfde retailer te kopen? Welke toont een bedrijf met klasse en verfijning? En welke zou u het liefst als cadeau geven?

Moet ik mijn verpakkingen van een merk voorzien?

Merken zijn voor alle bedrijven een van de belangrijkste aspecten van identiteit. Van advertenties tot websites, van papier met briefhoofd tot ethos, hoe u uw merk aan uw klanten presenteert, is een van de belangrijkste drijfveren voor consumentenloyaliteit en klantbehoud. Als u goede verpakkingen hebt, breidt dat uw merk uit tot het einde van de klantervaring. En daarnaast creëert het een geheel nieuwe ervaring wanneer uw product wordt onthuld. Een op maat gemaakte verpakking zorgt ervoor dat de ontvanger zich gewaardeerd voelt. En het kan ook leiden tot volledig gratis reclame. Er zijn meer dan 1,6 miljoen YouTube-kanalen gewijd aan het uitpakken. De populairste berichten worden meer dan 2,4 miljard keer bekeken. Stelt u zich dat eens voor – 2,4 miljard mensen die uw perfect verpakte product zien, delen in de anticipatie en de wauw-factor die bij het uitpakken hoort. Dat is het potentiële bereik van kwaliteitsverpakkingen en nog een reden waarom verpakkingen als geschenkdozen cruciaal zijn voor de merkidentiteit, marketingstrategie en verwachtingen van de klant. Loop op deze Black Friday niet achter en stuur ons nu uw verzoek voor maatwerk.

Hoe bereidt u zich voor op Black Friday 2024?

Met zo'n enorme verandering in de richting van online winkelen, is het cruciaal dat online retailers voldoende voorbereidingen treffen om ervoor te zorgen dat ze aan de verwachtingen van de klant kunnen voldoen. En let op, we hebben het hier over verwachtingen, niet over de vraag.Natuurlijk vormt het hebben van voldoende voorraad om aan de eisen te voldoen een groot deel van die voorbereidingen, maar moderne klanten willen meer. E-commerce heeft de wereld op een ongekende manier opengesteld voor consumenten en er is heel weinig dat men tegenwoordig niet ergens online kan kopen. De klantervaring is dus steeds belangrijker geworden en naast het comfortabel plaatsen van hun Black Friday-bestelling vanuit hun eigen huis, verwachten consumenten ook dat het artikel snel en in perfecte staat aankomt. Dit zijn twee fundamentele dingen die u goed moet doen om die klant te behouden voor toekomstige aankopen. En maar liefst 79% van de consumenten zegt dat ze van plan zijn om online winkelen te blijven gebruiken voor de meeste aankopen, zelfs als de wereld weer normaal wordt. Daarom zou deze Black Friday het bieden van een goede klantervaring bovenaan de agenda moeten staan bij alle e-commercewinkels, ongeacht hun productlijn. Dus om ervoor te zorgen dat u beide fundamentele elementen bewerkstelligt, moet u ervoor zorgen dat u voldoende voorraad verzenddozen van goede kwaliteit. hebt om aan de verwachtingen van de klant te voldoen. En om de klantervaring te voltooien, moeten bedrijven levering en presentatie even belangrijk gaan vinden als de kwaliteit en prijs van hun producten. Een manier om dat te doen is door goederen te verpakken en te verzenden in zwarte verzenddozen om de link naar Black Friday-winkelen meer te benadrukken en een uitpak-ervaring te creëren die lang wordt herinnerd.

Wij zijn de favoriete kartonfabrikant en -recycler van Nederland
Hier zijn 8 redenen waarom bedrijven dol op ons zijn.
 
  • Met trots vervaardigd in het Nederland
  • We bieden het grootste aanpasbare verpakkingsassortiment
  • We zijn de snelste afdrukservice op maat op de markt
  • Opgericht in 1940
  • We zijn actief in meer dan 37 verschillende landen
  • We hebben met trots meer dan 31.000 mensen in dienst
  • We zijn de grootste recycler van karton in Europa
  • 100% milieuvriendelijke opties!
Created by Heipi from the Noun Project